Osiągnięcia uczniów w roku szkolnym 2010/2011 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Paweł Bareja
poniedziałek, 04 lipca 2011 20:19

Osiągnięcia uczniów naszej szkoły w roku szkolnym 2010/2011 zostały zebrane w tabeli w zakładce Osiągnięcia.

Poprawiony: sobota, 26 stycznia 2013 18:38

Królówka w Programie Comenius PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elżbieta Zadrożniak
piątek, 01 lipca 2011 12:20

Nasza szkoła uzyskała akceptację Agencji Narodowej Programu Comenius i od września 2011 r. rozpoczynamy realizację międzynarodowego partnerskiego projektu szkół pt. „Water gives life”.

Święto Patronki PDF Drukuj Email
Wpisany przez Urszula Bałkowiec
czwartek, 09 czerwca 2011 19:28

8 czerwca 2011 r. - Święto Patronki

Uroczystości związane z obchodami Święta Patronki - Święta Szkoły rozpoczęła Msza Święta w Kościele pod wezwaniem Św. Stanisława BM w Siedlcach.
Po Mszy Świętej, w sali OSiR odbyła się część oficjalna i artystyczna w wykonaniu uczniów naszej szkoły. W tym dniu zaszczycili nas swoją obecnością Prezydent Miasta Siedlce Pan Wojciech Kudelski, Naczelnik Wydziału Edukacji Pan Sławomir Kurpiewski, Przewodniczący Rady Rodziców pełniący jednocześnie funkcję Wiceprzewodniczącego Rady Miasta Pan Bogumił Kacprzak.

Wycieczka klas 2B i 1A do Wilna i nie tylko PDF Drukuj Email
Wpisany przez Uczniowie klasy 2B
wtorek, 07 czerwca 2011 10:00

30 maja 2011 r. wyruszyliśmy na naszą czterodniową wyprawę. Cel podróży - Wilno.

Organizatorem wyjazdu był ks. Marek Chomiuk. Jak napisał w programie wycieczki: Wilno budzi entuzjazm, potrafi rozkołysać duszę w każdym wrażliwym, szlachetnym przybyszu. Poznać Wilno to znaczy pokochać je na zawsze.

W podróży do Wilna byliśmy w wielu urokliwych miejscach naszego kraju: Grabarka - święte miejsce prawosławnych, Bohuniki - meczet, jurta tatarska, cmentarz muzułmański, Supraśl - prawosławny monastyr i muzeum ikon.

Wilno nas zauroczyło. Kościół św. Piotra i Pawła na Antokolu, cmentarz na Rosie, katedra, pałac prezydencki, kościół Św. Ducha, gdzie znajduje się oryginalny obraz „Jezu, ufam Tobie", Uniwersytet Wileński, cela Konrada, Ostra Brama.

W tym wspaniałym stanie ducha pojechaliśmy do Trok. Wieczorny spacer po mostach, wokół zamku Witolda, jezioro Galve.

W Trokach zwiedzaliśmy też muzeum Karaimów, wywodzących się  z  plemion  tureckich  zamieszkujących  kiedyś   Krym, którzy wraz  z  Tatarami   zostali  tu ściągnięci  przez  Księcia  Witolda  i  stanowili  jego  gwardię  przyboczną. Do  dziś  żyją  ich  potomkowie  i  stanowią zamkniętą  społeczność,  nie  przyjmują  neofitów.

W środę opuszczaliśmy gościnną Litwę.

W Polsce znów mnóstwo pięknych miejsc na naszej trasie - Sejny (z cudowną figurą Matki Boskiej Sejneńskiej, św. Agatą), Tykocin ( synagoga, muzeum Glogera).

Wyprawa była udana, dużo zobaczyliśmy, doświadczyliśmy, nauczyliśmy się.

Dziękujemy ks. Markowi i naszym paniom wychowawczyniom: p. Grażynie Sobiech i p. Joannie Dejnek za dyskretną acz bardzo baczną opiekę w dzień i w nocy.

W relacji fotograficznej zamieściliśmy tylko mały fragmencik naszych spotkań z Litwą i Polską zatrzymanych w kadrze aparatu fotograficznego.

Poprawiony: sobota, 26 stycznia 2013 19:51

"Ośmiu Wspaniałych" PDF Drukuj Email
Wpisany przez Paweł Bareja
poniedziałek, 06 czerwca 2011 14:30

Hubert Prekurat - absolwent naszej szkoły (kl. 3D 2010/2011), znalazł się w gronie ośmiu laureatów XVII Ogólnopolskiego Samorządowego Konkursu Nastolatków "Ośmiu Wspaniałych"

Hubercie serdecznie gratulujemy!!!!!!!!!

Poprawiony: sobota, 26 stycznia 2013 18:39

<< pierwsza < poprzednia 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 następna > ostatnia >>

Strona 136 z 153

Fundacja Edukacyjna "Perspektywy" potwierdza,

że II Liceum Ogólnokształcące

im. św. Królowej Jadwigi w Siedlcach

jest wśród 500 najlepszych liceów w Polsce sklasyfikowanych w Rankingu Szkół Ponadgimnazjalnych PERSPEKTYWY 2017

i przysługuje mu tytuł

"Srebrnej Szkoły 2017".

Za zaangażowanie w projekt edukacyjny